شده تاحالا یه واژه ای رو بشنوی و پرت بشی تو رویا و خاطرات؟

   " مریخ "     یکی از همون کلماتِ که باعث میشه غرق رویا بشم و زمان و مکان از دستم در بره .

یادمه تو کتاب" فقط غیر ممکن غیر ممکن است !" خونده بودم :  صد سال پیش اگر می گفتید که انسان ممکن است به کره ی ماه برود شما را دیوانه حساب می کردند . اگر می گفتید می توان ظرف چند ساعت از نیویورک به لس آنجلس رفت ، آدم مجنون و خیالاتی به حساب می آمدید .

حالا اگه من جای ماه کلمه ی مریخُ قرار بدم چه اتفاقی می افته ؟به گفته ی ناسا تا سال 2022 قرارِ ماموریت رفتن به سیاره سرخ(مریخ ) اتفاق بیوفته . پس می تونیم بگیم این حرف در حد رویا باقی نموند بلکه حالا داره جامع عمل می پوشه .

  ما آدم ها خیلی وقت ها شده یه آرزویی یه رویایی تودلمون بوده اما ترس از شکست باعث شده سکوت کنیم  و فقط نظاره گرعمر باشیم.

مریخ بهم یادآوری میکنه که برای به دست آوردن اون چیزهایی که میخوام تلاش کنم تا تک تکشونو محقق کنم . برای رسیدن به مریخِ توی ذهنم نباید کم بیارم نباید خودمو ببازم نباید بشکنم و خیلی نباید های دیگه ...

مریخ برای من نماد خواستن توانستنِ .یه جایی خونده بودم آرزو دلیل بر استعدادِ . پس آرزوهامون بی دلیل به ذهن ما سرک نمیکشن تا جایی تودل ما باز کنن .

پس بیایم نسبت به رویاهامون بی تفاوت نباشیم و برای رسیدن به مریخِ ذهنمون از هیچ تلاشی مضایقه نکنیم  

#مریخ