قطعا تاحالا اسم کُرسی بار ها و بارها به گوشتون خورده . کُرسی های قدیمی که به راحتی تو خونه ی مامان بزرگ و بابابزرگ هامون پیدا میشدن . از همون کرسی چهارگوش قدیمی ها که مامان بزرگ با یه لحاف بزرگِ رنگی رنگی دورشو میپوشوند تا زیرش حسابی گرم بمونه . 

احتمالا هم یه گوشه از اون چهار تا گوشه هاش به درخواست بابابزرگ هامون سماورِ ذغالی همیشه جوش بود تا هروقت سر و کله بچه ها و نوه ها پیداشون شد، چایی آتیشی تازه دم حاضر و آماده باشه. 

 زیر اون کرسی همیشه از سوز سرمای چله ی زمستون در امان بودیم. آخ ‌که چه کیفی میداد.

کنار چایی آتیشی های مامان بزرگ تو نلبکی همیشه ی خدا چندتا دونه نبات بود.

به سر شب که نزدیک تر می‌شدیم جمعیت دورِ کُرسی بیشتر و بیشتر می‌شد تا جایی که ما کوچیک تر ها دورِ بابابزرگ و مامان بزرگ جمع می‌شدیم و منتظر داستان های تکراری اما شیرینشون بودیم ؛ داستان شنل قرمزی و روباه مکار یا داستان کدوقلقله زن که دلش برای نوه اش تنگ بوده .

حال و هوای اون روزا شیرین تر از هزارتا قند و شکر و نبات این روزهاست.

حالا امروز من و چند نفر از دوستان بیانی دور یه کُرسی بزرگ جمع شدیم و یه دورهمی راه انداختیم. قصد داریم تو این دورهمی پادکست های دوستانه ای در زمینه های مختلف منتشر کنیم و اطلاعات جذابی که از این دورهمی به دست میاد رو با شما به اشتراک بزاریم . یه دورهمی به گرمی همون کُرسی قدیمی خونه ی بابابزرگ هامون.

اگر شما هم به حضور در این دورهمی علاقه دارین ما در زمینه های زیر از حضور شما استقبال می‌کنیم. 

1- تیم تولید محتوای متنی پادکست

2- تیم توسعه دهنده

3- تیم گوینده ی پادکست

4- تیم شبکه های اجتماعی پادکست

5- تیم تنظیم کننده و تدوین گر پادکست

6- تیم پشتیبانی و ارتباط پادکست

درصورت علاقه و شرکت در این کار گروهی میتونین از طریق راه های ارتباطی زیر با ما درتماس باشین : بصورت گذاشتن پیام در همین وبلاگ و ارسال پیام به نشانی :  korsi.podcast@gmail.com

منتظر حضور گرمتون هستیم. 

گروه هیات موسس: محمدرضا(آسمانم) ، امیرحسین ، فرهان ، یاسمن (خودم) 

**زمان پیوستن به گروه به اتمام رسید**