سلام بچه ها 

امیدوارم که حالتون خوب یاشه. حال من که خوب نیست.امروز متوجه شدم که کرونا دارم و جالب اینجاست که اصلا علائمی نداشتم و فقط دیروز غروب یه مقدار سرفه میکردم . صبح که بیدارشدم علائم سرماخوردگی مثل بدن درد و سردردداشتم و سرفه هام هم همراهم بود. بخاطر سرفه ها به شک افتادم و رفتم تست کرونا دادم.

بهداری که من رفته بودم ازم آزمایش خون گرفتن و گفتن یه سری فاکتورهایی داخل خون هست که اگر فرد کرونا بگیره اون فاکتورها تغییر میکنن. و دکتر بعداز دیدن جواب آزمایشم خیلی صریح و با قاطعیت گفت که کرونا داری.

باورم نمیشه اخه من خیلی رعایت کردم وهرجایی که رفتم با ماسک و دستکش بوده و هنوز خودمم نمیدونم که از کجا مبتلا شدم و از امروز به مدت سه هفته باید قرنطینه بمونم.

میم به حدی از این اتفاق ناراحت و عصبی شد که توییت زد و میگفت چرا این بزغاله ها (بلانسبت بعضی ها)هی شال و کلاه میکنن میان شمال.

راستی تا اونجایی که من اطلاع دارم یکی دیگه از بچه ها ی بیانی هم درگیر کروناست و حالش زیاد خوب نیست . لطفا براش دعا کنید.این روزها بیمارهای کرونایی حسابی محتاجن به دعاهای شما.

و عاجزانه ازتون میخوام که موارد بهداشتیو رعایت کنین .