چالش T_T : اولین بار تو وبلاگ حدیث با این چالش آشنا شدم . اون زمان تو دلم گفتم چه چالش خفن و صدالبته سختی!

خیلی از این چالش خوشم اومده بود اما خب چون وقت نداشتم ترجیح دادم بیشتر تماشاچیِ این چالش باشم ، اما  بعد از دعوت رُهام  نتونستم کنار بکشم گفتم منم یه امتحانی بکنم و بنویسم ...


       1. آهنگ نیستی _ آیدین یوسفی

زیر چتر تو چاله های پر از آب قدم برمیداره . اوایل دی ماهِ و سرما داره خودشو غالبِ هوا میکنه  و اون هنوز امیدی  داره برای برگشتِ اون همه حس و حال خوب و پرحرارتی که بینشون جریان داشته ، امیدِ واهی ... طعم لیموشیرین 

        2 . آهنگ همه چی آرومه _ حمید طالب زاده

بعد از کلی تنش هایی که پشت سر گذاشته شده بالاخره همه چی درست شده و همه چی اون چیزی شده که هردوتاشون میخواستن . بالاخره به هم رسیدن و دستاشون تو دست های هم هست. خوشبختیِ محض ... طعم توت فرنگی

        3 . آهنگ نگرانتم _ فرزاد فرزین

چشم به راه و نگران کسی که هرگز برنمی گرده ... طعم طالبی گَس

        4 . آهنگ باور نمی کردم _ منصور

بعد از کلی رویا پردازی و عاشقانه هایی که داشتن احساس کنن رسیدن به ته خط . مرگ آرزوها ... طعم خرمالو

        5 . آهنگ دقیقه های آخر _ مرتضی پاشایی 

لحظه ی فراق  ... 

        6 . آهنگ یکی بود یکی نبود _ سامی بیگی

وقتی داری با ناز برای یار قر میدی و براش این آهنگو میخونی . وصال  طعم انار 

       7 . آهنگ منو بارون _ بابک جهانبخش

بدون چتر زیرِ بارون ، زیرِ پنجره ی اتاقش ایستاده است و به چراغ خاموش توی اتاقش زل زده و توخاطرات شیرینِ دوتاییشون غرق شده ...  طعم پرتقال

       و در آخر آهنگ اعتراف _ فرزاد فرزین 

چشمای آبیِ مامانم :)  طعم گیلاس

پ.ن۱: نمی دونم چرا یهو اکثر آهنگ ها غمگین شدن ! 

پ.ن۲:سر این چالش با میم. ر حرفم شد !:|

پ.ن۳:ترجیح دادم از بین آهنگ های خارجی و فارسی ، فارسیُ انتخاب کنم