از لحاظ روحی احتیاج دارم برم کنسرت ابی اون بگه : “ منو حالا نوازش کن همین حالا که تب کردم"
من این طرف داد بزنم : "شاید این آخرین باره که این احساس زیبا هست"
برم کنسرت معین اون بگه : "اگه صد دفعه باز به دنیا بیام"
من این طرف داد بزنم‌ : "میدونم تو رو انتخاب میکنم"
برم کنسرت تتلو اون بگه : "دیدی دلشوره هام بی جا نبودن چقدر خالیه اینجا جات پهلو من"
من از این طرف داد بزنم : "دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضهای غریبی تو گلومن"
برم کنسرت کوروش اون بگه : "روی بوم خونه صورتت نقاشی میمونه"
من این طرف داد بزنم : "چشمات کاری کرد باهام که فقط ساقی میدونه"
برم کنسرت ایهام اون بگه : "مثل برگم تو دست بی رحم باد"
من این طرف داد بزنم : "اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد"
برم کنسرت علیرضا قربانی اون بگه :‌"بغض منی، آه منی"
من این طرف داد بزنم : "حسرت دلخواه منی"
برم کنسرت شادمهر اون بگه : "لعنت به اون شب که تو گفتی من دیگه برنمیگردم"
من این طرف داد بزنم : "لعنت به اون شب که تا صبح گریه میکردم".
برم کنسرت داریوش بگه: “ اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد”‌

من این طرف داد بزنم:‌‌ “تا قیامت دل من گریه می خواد”

برم کنسرت آرمان گرشاسبی اون بگه : "یک روز می‌آیی که من دیگر دچارت نیستم"

من این طرف داد بزنم : " از صبر ویرانم ولی چشم انتظارت نیستم "

همیشه‌ به این فکر میکردم که نکنه نتونم به موقع شرایطی به دست بیارم تا به کنسرت خواننده های مورد علاقه ام برم؟(بیشتر فوکوسم روی خواننده های خارج از کشوره ، وگرنه میشه خلاصه آدم خودشو به در و دیوار بزنه تا کنسرت خواننده های مورد علاقه اش رو که تو ایران برگزار میکنن بره)

شادمهر ، داریوش ، اِبی ، معین ، سامی بیگی ، حسین تُهی و ...

شنیدین که فرامرز اصلانی بخاطر بیماریش با دنیای خوانندگی خداحافظی کرده؟