1_ راست دستین یا چپ دست ؟

راست دست، اما موقع تایپ با کیبورد لپ تاپ دو دست ام ! ( اصطلاحا "ده انگشتی" تایپ می کنم )

2_نقاشی تون در چه حده؟

تا اواسط دوره ی ابتدایی تابستون ها مامان منو به کلاس نقاشی می برد و نقاشیم خوب بود اما چون علاقه نداشتم ول کردم . این روزها برای سرگرمی با راپید و خودکار نوک نمدی طرح های کوچیک میکشم :)

3_اسمتونو دوس دارین ؟

من دو اسم دارم . اسم شناسنامه ای خودمو به هیچ وجه دوست ندارم . همیشه هم تو برنامم بود که به محض تولد 18 سالگیم اقدام به عوض کردن اسمم بکنم اما خب بعد از گذشت 2 سال از اون زمان هنوز موفق به این کار نشدم ولی حتما یه روزی این کارو میکنم :) اسم دومَم هم یاسمن هست که به شدت عاشقشم :)

4_شیرینی یا فست فود ؟

اول فست فود بعد شیرینی 

5_دوست دارین قد همسر آیندتون تقریبا چند سانت باشه ؟( سانت )

قد خودم تقریبا 165 هست. خب قطعا ترجیح میدم بلندتر از قد خودم باشه .

6_عمو یا دایی؟

چون نه عمو دارم نه دایی نمیدونم چه حسی داره عمو یا دایی داشتن . پس هیچکدوم !

7_خاله یا عمه؟

قطعا خاله . اصلا روایت داریم که عمه فامیل نمیشه !

8_عدد مورد علاقتون؟

27، 20،29

9_اولین وبی رو که زدین حذف کردین ؟

دقیق یادم نمیاد یا حذف کردم یا گم کردم !

10_با کی بیشتر از همه صمیمی این ، تو بیان ؟

باهیچکسی صمیمی نیستم !

11_بابا و مامانتون تو بیان، کی عه؟

ببخشید اما اهل این لوس بازیا نیستم!

12_رو جنس مخالف کراشی؟

اکثرا گفتن نه اما بنده صادقانه عرض میکنم بله :)

13_مترو یا قطار؟

صد در صد قطار :)

14_بنظرت شادی یعنی چی ؟

راضی بودن از لحظه هایی که یک ثانیه بعد میشن گذشته !در لحظه و با عشق زندگی کردن :)

15_سه تا از صفاتت؟

مهربون، لجباز ، با سیاست

16_ اگه میتونستی هویتت رو عوض کنی ، دوست داشتی جای کی باشی؟

خیلی به این موضوع فکر کردم آخرش هم به این نتیجه رسیدم جای خودم باشم و زندگیم و آیندمو جوری بسازم که امروز تو رویاهام بهش فکر میکنم :)

17_الان از چی ناراحتی یا چی اذیتت می کنه؟

از پشت کنکوری بودن ناراحتم و فاصله ای که با میم دارم اذیتم میکنه .

18_به چی اعتیاد داری؟ 

کتاب ،  بازی farm Dream ، خواب ، فیلم

19_ اگه میتونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه ، چی میگفتی؟ 

زندگی کوتاه تر از اون چیزیه که فکرشو میکنی پس برای قدم برداشتن به سمت هدفت با عشق قدم بردار :) 

20_ پنج تا چیز که خوشحالت میکنه؟

خبر قبولی دانشگاهم ، گردش ، خرید ، خواب ، چیزای خوشمزه خوردن (به شدت شکمو هستم ) ، پیانو زدن ، آزادانه به سمت هدفم قدم بردارم ، یه روزی برسه با لبخند به اسم شناسنامه ام نگاه کنم و از تغییر نامم خوشحال باشم ، از خواب بیدار شم و ببینم به وزن ایده آلم رسیدم . 

از دستم در رفت و بیشتر از 5 تا شد :))

21_ اگه میتونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟ 

انقدر درس نخون و به خودت سخت نگیر ، همه چی میگذره !

22_ چه عادتا/رفتارایی دارین که باعث آزار بقیه ست؟ 

جیغ جیغو بودنم و سریع عصبانی شدنم . گرچه از نطر مامان و بابام این روزها کلا تمام رفتارهام براشون آزار دهنده اس حتی زمان خواب و بیداریم !

23_صبحا اگه مامان/بابات بیدارت میکنه چجوری اینکارو انجام میده؟ 

مامان : یاسمن بلند شو معلم آتنا (خواهرم)  پرسش کلاسی داره میکنه بیا کمکش کن!

بابا : نمیخوای بیدار شی ؟ بخاطرهمین میگفتم بری پانسیون درس بخونی !!! :/

24_ تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟ 

یه بار همزمان با میم و دوستم داشتم چت می کردم اشتباهی پیامی که باید برای دوستم میفرستادمو برای میم فرستادم. الحمدالله به خیر گذشت :دی

25_ چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟ 

من خیلی وقته که همه جا خودمم .کم حرف بودن و دوست زیادی نداشتن و هزاران خصوصیت دیگه که هم تو فضای مجازی اینطوریه هم تو واقعیت :)

26_ یه دروغی که اینجا به ما گفتین؟ 

برمیگرده به سوال شماره ی 6

27_ تو بیان چندتا اکانت دارین؟ 

سه تا داشتم. اولیشو پاک کردم. دومیشو هم بلااستفاده اس و صرفا یه صفحه وب خالی باقی مونده . سومیش هم که اینجاست :)

28_ اولین دوستتون تو بیان؟ 

یادم نمیاد !

 29_چند بار تو وبتون چس ناله گذاشتین؟ 

تو وب  های قبلیم زیاد.

اما تو این وبم بسیارررر کم ! شیوه ی نوشتنم تغییر کرده :)

پ.ن: این چالش از یومیکو شروع شده. اگر دوست داشتین شرکت کنین :)

عکس مربوط به وبتون "زیبای حقیقی"