سلام 

طبق قراری که گذاشته بودیم قرار شد هرکسی وقت داره و میتونه کتاب "جاناتان مرغ دریایی "بامن بخونه.

خب امروز با اولین معرفی کتاب در ویتامین کاف درکنارشما هستم 

اسم کتاب :جاناتان مرغ دریایی

نویسنده: ریچارد  باخ

مترجم : کاوه میرعباسی

این کتاب هدیه ای بود که از طرف میم دریافت کردم.میم خودش این کتابو خونده بود و کلی ازش تعریف کرده بود. من هم اگر اشتباه نکنم اولین بار این کتابُ پارسال خوندم. برای استارت ویتامین کاف هم تصمیم گرفتم از کتاب های طولانی استفاده نکنم تا همه حوصلشون بگیره و بخونن. خودم هم برای دومین بار این کتابُ تو ایام قرنطینه سعی کردم بخونم.

و حالا بریم برای معرفی این کتاب :

این کتاب بر اساس سرگذشت مرغ دریایی به اسم جاناتان نوشته شده است که دوست ندارد مثل هزاران مرغ دریایی دیگر فقط به فکر خوردن و خوابیدن باشد . چون جاناتان متفاوت تر از دیگران فکر میکند و دوست دارد نوین ترین شیوه ی پرواز را یادبگیرد ؛ از گله طرد می شود.

بی شک داستان این مرغ دریایی الهام بخش همه ی آدم هایی ست که به دلیل متفاوت فکر کردن به دنبال هدفی رفته اند و همگان قادر به درک آن نیستند . الهام بخش افرادی که میخواهند برای زندگی کردن معنایی پیدا کنند.

بخشی از کتاب :

بهشت یک مکان نیست زمان هم نیست. بهشت یعنی رسیدن به کمال 

پ.ن : از اونجایی که مسئولان بیان دیگه مایل نیستن که وبلاگ برتر معرفی کنن دوستان بیانی تصمیم گرفتن با شکلی جدید وبلاگ برتر معرفی کنن. شماهم میتونین برین اینجا و تو رای گیری شرکت کنین.اگر دوست دارین میتونین به وبلاگ من هم رای بدین .